Du kan kontakte oss på tlf. 23 96 73 73 mandag-fredag mellom kl. 8:30 - 16:30, eller på mail [email protected], som vi besvarer alle hverdager.

 

 

 

Slik handler du hos oss:

For å handle på selfmade.com skal du gjennom 5 trinn.

 

  1. Finn den eller de varene du ønsker og legg dem i handlekurven, gå deretter til kassen.

  2. Logg inn hvis du har handlet tidligere eller tast inn dine personlige opplysninger

  3. Velg forsendelses-/betalingsmåte

  4. Godkjenn våre handelsbetingelser

  5. Sjekk at alle opplysninger er korrekte i kassen og godkjenn kjøpet

 

 

Bestilling

På Selfmade.com kan du bestille varer via vår nettside.

 

Hvis du har spørsmål om varer som du ikke finner på siden, kan du gjerne kontakte oss. Du kan også ringe til oss på telefon: 23 96 73 73 og gi oss din bestilling mandag-fredag mellom kl. 8:30 - 16:30, eller besøke en av våre butikker.

 

Alle priser er inkl. moms og andre avgifter. Prisene er dagspriser. Når du handler med Selfmade.com inngåes avtaler på norsk.

 

Hvis du ønsker å motta en kopi av din ordrebekreftelse, kan du logge inn eller sende en mail til [email protected].

 

 

 

Reklamasjon - handelsbetingelser

Hvis du har sendt en vare i retur eller reklamasjon, vil du få tilsendt en mail, når vi har mottatt varen.

 

I mailen får du opplysninger om den videre prosessen i forbindelse med behandlingen av din retur/reklamasjon. Du kan lese mer om vår reklamasjon og handelsbetingelser her.

Gratis DIY Proces 1200X600

FAQ

Hvor lang er leveringstiden?

Vi leverer din bestilling innen 4-6 hverdager. Varene blir sendt fra vårt lager i Danmark.
Dessverre er det ikke mulig med ekspresslevering, eller å bestille pakken hjem.

 

Kan jeg legge til eller endre noe i ordren min?

Vi kan dessverre ikke legge til varer som øker beløpet til mer enn du har godkjent ved bestilling.

 

Vi kan ikke endre/slette metervarer som er klippet.

 

Hvorfor har jeg ikke fått ordrebekreftelse?

Kontroller at bekreftelsen ikke har havnet i søppelpost og at du har skrevet riktig
e-postadresse. Hvis varene fortsatt ligger i handlekurven, har bestillingen trolig ikke blitt gjennomført. Vennligst kontakt kundeservice [email protected]

 

Hvorfor er det ikke returlapp i pakken?

Vi sender dessverre ikke med returlapp i pakkene. Returskjema laster du ned på nettsiden.
Du må selv betale for å returnere varen, hvis du angrer kjøpet. Retur må sendes med Posten.

Gjelder det en reklamasjon så sender vi deg en returlapp, men da må du kontakte oss.
https://www.selfmade.com/nb-no/kundeservice/kjopsbetingelser 

 

Hvordan kommer jeg i kontakt med butikken?

For å snakke med en av butikkene våre ringer du vårt felles telefonnummer 23 96 73 73,
og taster 2 for å velge den butikken du vil snakke med.
E-postadresser til butikkene finner du her: https://www.selfmade.com/nb-no/finn-butikk 

 

Sender dere stoffprøver?

Ønskes opptil 10 stoffprøver ber vi deg sende oss varenummer og din adresse.
Hvis du vil ha flere prøver må du sende en frankert returkonvolutt
(maks 5 prøver pr A-frimerke). OBS! Vi sender ikke ut prøver på salgsvarer.
https://www.selfmade.com/nb-no/tjenester/stoffprover 

 

Hvem kan bli fakturakunde hos dere?

Alle kan handle hos oss, men vi sender kun faktura til skoler, kommuner og offentlige etater.
Privatpersoner kan benytte seg av Klarna i vår nettbutikk.

 

Hva gjør jeg hvis jeg har spørsmål om min Klarnafaktura?

Kontakta Klarna på tlf. 21 01 89 91 eller via https://www.klarna.com/no/kundeservice/ 

 

Rabattforespørsel

Dessverre gir vi ikke spesielle rabatter til enkelte kundegrupper.
Alle våre kunder skal ha de samme lave prisene uansett om det er store offentlige kunder, skoler, institusjoner, private foretak eller sluttforbrukere.

De rabattene vi faktisk har beregnes ut fra volum på noen stofftyper, sytråder, garn m.m.


Hvorfor sender dere ikke småvarer som brev?

For å kunne spore pakkene vi sender, store og små, må vi sende dem som pakker og ikke brev. Det er både for din og vår trygghet.

 

Pakken min er sendt, men jeg får ikke sporingsinformasjon

Alle våre nettordrer sendes fra Danmark. Du vil motta beskjed når pakken sendes fra oss, og sporingsinformasjonen vil komme når pakken ankommer Norge.

 

Hva skjer hvis du ikke henter pakken?

Hvis du ikke henter pakken i tide og den returneres, får du en purring fra oss på fraktkostnadene.

 

Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig leveringsadresse, mobilnummer og e-postadresse.

Ønsker du pakken tilsendt på nytt må du selv dekke frakt for retur og ny sending.


Opplever du problemer i forbindelse med levering, må du ta kontakt med oss.

 

Tar dere sømoppdrag?

Våre metervarer kan bestilles sydd som duk, men vi tar ellers ingen sømoppdrag, hverken gardiner, puter eller interiør til båt & bil.


Ønsker du mer informasjon om Selfmade, våre fokusområder, resultater og mål, se den nyeste CSR-rapporten

https://www.selfmade.com/nb-no/tjenester/csr-rapport 

Whistleblowerordning

Selfmade® har på bakgrunn av EU-direktiv 2019/1937 utarbeidet retningslinjer for whistleblowing og etablert en whistleblower-ordning.

 

Les mer om vår varslerordning her.